New Start


-Zdravo svima!Moje ime je Stefan i imam 12 godina!Ovo mi je novi blog i ja se iskreno nadam da ce vam se svideti sadrzaj!Imao sam gomilu proslih blogova,ali ne znam ni sam zasto!Naravno da se neko ne slaze sto se tice novog pocetka na blogu.Nemam nista protiv toga!Ovo mi je bio stari blog tako da sam odlucio da se vratim.Moj  cilj blogovanja nije nista posebno sem sto volim da pisem i delim svoja misljenja sa ostalim ljudima.Iskreno se nadam da ce te me podrzati.Zaista bih voleo da mi u komentare pisete kakav bi zeleli sadrzaj na blogu.Naravno izgled bloga cu izmeniti jer mi se ovaj cak sto vise i ne svidja.Uglavnom mozete mi pisati predloge za postove,izgled bloga u komentare.Sto se tice rasporeda blogovanja,postovi ce izlaziti ponedeljkom,petkom i nedeljom.Zatim, sto se tice mojih socijalnih mreza mozete me pratiti na instagramu!Imam dva naloga.Prvi je instagram blog a, zove se stefan.storys,a sto se tice drugog on se zove stefan_dj2.
-To bi bilo to sto se tice prvog posta!Obavezno ostavite komentar i uclanite se ukoliko vec niste!
-Do sledeceg vidjenja!
-Bye!

2 коментара: