Winter play list 2018♥



-Zdravo svima!Nedavno sam odlučio da napravim zimsku play listu.Tu su se našle pesme koje su po meni odlične.Zaista ih ima mnogo ali pokušaću da vam stavim što više pesama koje su se meni dopale.Uživajte čitajući današnji post!

1.I don't wanna live forever(ZAYN&TAYLOR SWIFT)

-Ko je gledao treći deo od filma pedeset niansi sive verovatno je već čuo ovu pesmu gledajući film.Nisam gledao film ali sam sasvim slučajno naleto na ovu pesmu.Po meni pesma kida.Ova pesma mi je omiljena trenutno i skoro pa je uvek slušam pa sam odlučio da je ubacim u zimsku play listu.




2.Teodora-Kristijan Grej(official video 4 k)

-Ova pesma je izašla još prošle godine,međutim nisam toliko obraćao pažnju na nju kao sada.Ovu pesmu peva Teodora.Mogli ste je slušati prošle godine.Skoro sam saznao za nju i pesma kida.Ova pesma mi je takođe previše draga tako da je volim slušati u slobodno vreme.





3.Nikolija-Moj tempo(official video)

-Ovu pesmu peva jedna od mojih omiljenih pevačica.Upitanju je Nikolija.Ova pesma je barem po meni najbolja pesma koju je do sada snimila.Što se tiče samog spota on je premoćan.Ko je poslušao ovu pesmu imao je prilike da odgleda spot.Meni je ovo definitivno najbolja njena pesma.Poslušajte i uverite se!





4.Jala Brat-Mlada i Luda(official video)4k

-Svi ste verovatno čuli ovu pesmu.Što se tiče nje same meni je okej.Spot je takođe lepo odrađen kao i sam tekst pesme.Refren je jako moćan i jako mi se sviđa melodija u pozadini tako da je ova pesma baš po mom ukusu.Poslušajte!





-To bi bilo to od današnjeg posta!

-Ukoliko vam se dopao današnji post obavezno mi napišite utiske u komentare.Ovo mi nije cela play lista već samo omiljene pesme.Kada bih napisao sve pesme iz svoje play liste post bi bio predugačak.U komentare mi takođe mozete napisati da li ste vi čuli neku od ovih pesama.

~Do sledećeg viđenja Stefan~


5 коментара:

  1. I also love first song, it's amazing :) I followed you back. :)

    crafty-zone.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Just followed back.

    Bernie, xx
    www.thestylefanatic.com

    ОдговориИзбриши
  3. Heej, blog ti je predivan.
    Mnogo mi se dopada.
    Možeš li mi uzvratiti follow. Nova sam.

    http://ayllah1.blogspot.ba/2018/03/facts-about-me-and-things-i-love.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Hey! amazing blog :) i really like this!
    follow fo follow? :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. cool post!
    thanks for sharing!!

    http://www.itzytrendy.com/2018/03/sporty-chic.html

    ОдговориИзбриши